Re: Win95 na Comapaqu

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Oct 1995 - 17:55:29 MET

polishemb_at_dial.eunet.ch (Dariusz Torun) wrote:

>podobno win95 zainstalowane na Compaqach /Presario, Deskpro/ uniemozliwia
>skorzystanie / wejscie przez F10 / do setup ?

to cos nowego :)
na compaq presario 510 CDS , oraz compaq prolinea 4100 nie ma z tym klopotu.
Jesli cos takiego ci sie przytrafi, to postaraj sie o dwie dyskietki
instalujace partycje compaq. fdiskiem sprobuj zdjac partycje compaq, a potem
tamtymi dyskietkami zainstalowac ponownie.

ps: polecam zrobienie kopii bezpieczenstwa HDD :) jak jest na nim cos wiecej
oprocz instalacji win95.

pps: widze ze reklama robi swoje. nadal sa naiwniacy co to kupuja. fe !

>A co Win95 wyprawia z config.sysem i autoexeckiem ?
>Podobno ich nie ma ? DOS w malinach ?
>Jak to chodzi i co toto podmienia ?
nadal sa. win95 nadal startuje z dosa, lecz o oznaczeniu 7.0 . po napisaniu
polecenia VER wypisuje ze to nie dos, lecz win95 :)

>Wiem, ze win 95 ma zagorzalych wrogow na tej liscie,
to nie wrogosc, to stwierdzenie wad.

>ale b. prosze INNYCH o ew. podpowiedzi,
co niniejszym czynie :)

>kompromitacja przed znajomymi wisi w powietrzu ;-)
eeeetam. Gdyby co, zawsze mozesz powiedziec ze nawet firma ktora to cos
wyprodukowala nie wie co z tym pasztetem zrobic :)

>dzieki,
nie ma sprawy.

--
                          oOOo