Re: Gdzie znalde NULL WinSocket-a?

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Sun 29 Oct 1995 - 00:02:37 MET

Tomasz Lukaszewicz napisal:

> Mozna uzywac zwyklego Trumpeta - ja mam go ustawionego na 'internal slip'
> i wszystko chodzi bez zadnej sieci.

Prostszy sposob: znalezc plik "mozock.dll", przemianowac na "winsock.dll"
i wrzucic do windy.
Kopii tego pliku powinno byc na swiecie duzo, m.in. chyba obok Netszkapy.
Sorry, nie pamietam adresu...

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |