Drivery pod OS/2

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Oct 1995 - 21:53:19 MET

Pilnie poszukuje pod OS/2 nastepujacych produktow:

        - driver TWAIN-a dla Logitech ScanMan 256
        - driver dla QIC-80 (lub IOmega 250) najlepiej wraz z programem
          do archiwizacji
        - polska klawiatura programisty
        - polskie fonty.

Ewentualnych ciekawskich informuje, ze posiadam OS/2 z Bonus Packiem i
nie znalazlem tam tych rzeczy.
Informuje takze, ze rozwiazanie typu aplikacja ew driver pod DOS/Win3.1
mnie nie interesuje, jako ze takowe stosuje i nie wydaje mi sie zbyt ciekawe
docelowo.
Prosilbym takze o podanie listy vendorow pod OS/2 na Internecie.
Prosilbym w miare mozliwosci o reply na moj adres, niekoniecznie na liste.
Wiem, ze czesc z tych rzeczy juz byla tu prezentowana, ale nie prowadze
archiwum tej grupy, czesci nie bylo a przy okazji moze ktos cos powtorzyc.

Poza tym w zupelnosci sie zgadzam, ze Win95 przy OS/2 to sie ma jak
krowa do inteligentnego czlowieka. Kupilem, zobaczylem, uwierzylem.

Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl