Re: konfiguracja czcionki w Write

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Fri 27 Oct 1995 - 00:14:56 MET

In article <A058A8659E_at_golem.umcs.lublin.pl>
from 26 Oct 1995 21:40:52 +0100
KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> Przesadzilem? chyba nieduzo... bo jak prcowac z edytorem ktory ma
> problemy z dzieleniem textu na strony, zmiana rodzaju i wielkosci
> czcionek, umieszczania graficzki w dokumentachi calej masie rzeczy
> o ktorych wspominac nie bede bo sami zreszta wiecie :)

No to przyslij mi text z graficzka, przepieknie podzielony
na strony, napisany trzema rodzajami czcionki, przy tym
czesciowo bold, czesciowo kursywa sporzadzony edlin'em.
Acha, jak bys mial chwileczke czasu dorzuc moze jakis
OLE objekcik :-)

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |