Re: Accelerators

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 23:31:43 MET

In article <trumpet-user.8.308E59B1_at_Lublin>
from Wed, 25 Oct 1995 15:37:21 GMT
trumpet-user_at_Lublin wrote:

> Czy ktos slyszal o programowych akceleratorach do kart graficznych ?

Akceleratory z definicji nie sa programowalne. Sa to chip'y,
ktore posiadaja "inteligencje" (pewne funkcje), jest ona jednak
"hardcoded", tzn. nie ma mozliwosci zastapienia jednej funkcji
inna. Programowalny swiat kart graficznycz zaczyna sie dopiero od
"graphic procesor". Sa to karty na bazie np. i860 albo TIGA.

Nawet jezeli sie myle, to nie slyszalem o programowalnych
akceleratorach :-)

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |