Re: Stara plyta i nowy dysk

Autor: Darek Grzegorski (darq_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 16:09:34 MET

On 24 Oct 1995, Andrzej Karpinski wrote:

> dokupic kontroler eide albo np. tekrama - nie tylko znikna problemy
> ale jeszcze na wydajnosci sporo zarobisz, no i nie trzeba bedzie
> zadnych driverow ladowac.

Na wydajnosci to pewnie nie, bo nie mam ani Local Bus ani PCI - tylko
zwykla ISA. Czy do czegos takiego sa kontrolery EIDE ? Jesli tak, to
ile to kosztuje ? Bo moze lepiej poczekac, az wejdzie na rynek P6,
stanieje Pentium i wtedy robic upgrade plyty glownej (teraz mam 486) -
a nie wyrzucac pieniadze na dodatkowy kontroler.
Jesli moje problemy wynikaja z bledow w driverze, to pewnie ktos sie juz
z tym zetknal i jakos zaradzil ?
  _ _
 ( # # )
   \ /^--^\ Darek Grzegorski | student of MISMaP /^--^\ /
    { O @ } darq_at_bull.mimuw.edu.pl | darq_at_chem.uw.edu.pl { @ O }
    ( \__/ ) dgrzeg_at_tempac.fuw.edu.pl | darq_at_plearn.edu.pl ( \__/ )