Re: Stara plyta i nowy dysk

Autor: Darek Grzegorski (darq_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 16:43:40 MET

On Wed, 25 Oct 1995, Jacek Kijewski wrote:

> Co Ty mieszasz? Driver nazywa sie Disk Manager i startuje z boot
> sectora. Zainstaluj go. Ja mam 386DX zmurszale ze starosci i chodzi
> cudownie. Problemy sa typu: Linux i OS/2 lubia ww. DM wywalac.

Dokladniej Disk Manager to program, ktory instaluje Disk Manager Driver,
ale nie zawsze w bootsektorze - jesli dysk ustawilem jako slave, to
driver jest instalowany na dysku master i nie ma potrzeby robienia
wirusopodobnych sztuczek - startuje jako DMDRVR.BIN czy cos takiego
z CONFIG.SYS.
Od kolegi, ktory cos takiego zainstalowal, slyszalem, ze chodzi bez
zarzutu, z drugiej strony od faceta pracujacego u dealera Optimusa
dowiedzialem sie, ze wiekszosc eksperymentow z tym driverem konczyla sie
zmiana plyty glownej - co chyba i mnie czeka :-(((
  _ _
 ( # # )
   \ /^--^\ Darek Grzegorski | student of MISMaP /^--^\ /
    { O @ } darq_at_bull.mimuw.edu.pl | darq_at_chem.uw.edu.pl { @ O }
    ( \__/ ) dgrzeg_at_tempac.fuw.edu.pl | darq_at_plearn.edu.pl ( \__/ )