Re: Conner jako master

Autor: Gregorio Kus (grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 13:20:15 MET

On Wed, 25 Oct 1995 11:19:22 +0100, Krzysztof Murkowski wrote:

>musze zainstalowac czytnik CD w komputerze posiadajacym twardy dysk, a dokladnie
>Connera o parametrach : CYL=762, HEAD=8, SEC=39, SIZE=116. Po dolozeniu
>czytnika dysk dziala OK, ale driver CD-ROMU pisze : No drives found.
>Na czytniku (do ktorego mam papiery z opisem) mam zworkami ustawiona konfigura-
>cje typu slave. Czy problem moze tkwic w zworkach Conner'a ? Jezeli tak to
>czy ktos dysponuje opisem tych zworek ? Aktualna konfiguracja dysku :

Tak problem moze tkwic w zworkach.
Istnieja bowiem dyski ktore wyrozniaja 2 konfiguracje
tzn. master lub slave,
oraz dyski ktore wyrozniaja ich trzy:
jedyny, master z dwu, slawe z dwu.

Jak dopiero co pisalem w postingu "Re: HD Led",
WEBserver Connera zawiera wszystkie informacje o ustawieniu
zworek. Mam nadzieje ze wiekszosc z nich jest bezbledna,
tylko ja trafilem nieszczesliwie.

Grego

--
Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it        G.Kus_at_agora.stm.it