Conner jako master

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_deuter.am.put.poznan.pl)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 11:18:35 MET

Hej,

musze zainstalowac czytnik CD w komputerze posiadajacym twardy dysk, a dokladnie
Connera o parametrach : CYL=762, HEAD=8, SEC=39, SIZE=116. Po dolozeniu
czytnika dysk dziala OK, ale driver CD-ROMU pisze : No drives found.
Na czytniku (do ktorego mam papiery z opisem) mam zworkami ustawiona konfigura-
cje typu slave. Czy problem moze tkwic w zworkach Conner'a ? Jezeli tak to
czy ktos dysponuje opisem tych zworek ? Aktualna konfiguracja dysku :

EI OFF
C/D ON
DSP OFF

Oprocz tych zworek dysk ma jeszcze troche miejsc gdzie mozna by wstawic zworke
(ustawionch poziomo, przy brzegu dysku) ale wygladaja mi one bardziej na jakies
dodatkowe gniazdo.

Krzysztof Murkowski