Re: OS/2 i Win32

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 24 Oct 1995 - 11:06:31 MET

> Date sent: Tue, 10 Oct 1995 01:08:01 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: OS/2 i Win32

[...]
> I w ten sposob znajomy laduje w swiecie PC, dos/windows.
> To teraz pytanie: Win, czy OS/2? I tu jestem uczciwy i mowie:
> 'OS/2 to system lepszy, ale wiesz, to jest potencjalne zrodlo klopotow'.
> MS cos zmieni, i Excel przestanie z OS/2 pracowac. Zlosliwe, ale
> prawdziwe.
Chwile, ja cos nie rozumiec...
Jak to "przestanie" pracowac? Jezeli kupisz W TEJ CHWILI OS/2, kupisz W TEJ
CHWILI Excela, i TEN Excel z TYM OS'em bedzie pracowac, to jakim cudem np. za
rok TEN SAM Excel z TYM SAMYM OS'em moze "przestac" pracowac?
A moze chodzi Ci o to ze nowsza wersja Execla moze juz z OS'em nie pracowac?
A po kiego diabla kupowac nowa wersje, skoro poprzednia zaspokajala potrzeby
Twojego znajomego? Ta pogon za najnowszymi wersjami wszystkiego to jest
dopiero idiotyzm.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl