Re: Sterowniki EIDE + Multi I/O VLB

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 21 Oct 1995 - 20:38:55 MET

> Ano, przydal by sie jakis I/O. DC680 ich nie ma.

dla mnie to zaleta a nie wada :) poza tym skoro dobra karta i/o
kosztuje teraz 550tys (z VAT) (2s 16550AF, 1p EPP/ECP, FDC, + to sie
jakos madrze nazywalo nie pamietam jak, generalnie chodzilo o
popierzona obsluge przerwan 14 i 15 w PCI-IDE). Zwykle i/o mozna
kupic za 100tys i wiekszosci userow to wystarczy (bo i po co np.
16550AF do obslugi myszy? :) ). rozwiazania uniwersalne zwykle
oznaczaja koniecznosc kompromisow. poza tym czasem okazuje sie, ze
wtedy placimy za cos, co nam wcale nie jest potrzebne. jesli do tego
dorzucisz fakt, ze niestety wiekszosc obecnie produkowanych plyt ma
juz 2s 1p to dojdziemy do wniosku, ze wlasciwie mamy wszystko co
trzeba... poza tym coz - jak sie chce miec rakiete to trzeba za nia
zalpacic :)

karpio