Re: Idealny BIOS (... plyta glowna)

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 21:58:27 MET

Krzysztof M. Obrzud () wrote:
: No to faktycznie niemile. Wykazales wlasnie wyzszosc AmiBiosa zwyklego
: nad Windowsowym.
: Mi jednak chodzilo o pierwsze 640k, Ami ma wiecej pamieci podstawowej
: niz Award (pod QEMMem), i to jest wada tego drugiego. Choc oczywiscie
: Award ma tez zalety ktorych nie ma Ami, wychodzi na to ze kazdy musi
: sie zastanowic na czym mu zalezy i wtedy wybierac BIOS. Dlatego
: osobiscie wole Ami choc Awarda nikomu nie odradzalbym bo tez jest
: dobry.

Jesli chodzi o pierwsze 640KB, to oba biosy daja dokladnie tyle samo - 640.
Fakt, ze Award OSTATNIO zaczyna Bios od EC00 (zbrodnia - rozstrzelalbym),
ale to jest w konkretnych plytach.
Ech, moj MR-Bios - tam wszystko co potrzebne siedzialo bodajze od FB00
w gore, a dodatki byly wczesniej.

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |