Re: S3 - pytanko

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 11:22:59 MET

Andrzej Karpinski napisal(-a) :

> sorry, ale z tych s3 805 co widzialem te miro byly najgorsze... :)
> juz nawet nowsze tridenty lepiej pracowaly od tego, no i nie
> wykladaly sie co chwila...
> karpio

No wlasnie. A jak juz porownujemy karty graficzne klasy 805 i trident 9440
to mysle ze lepiej pracowac na S3 868. (lub 864 jak ktos jeszcze dostanie).
A jesli chodzi o inne karty VLB to chyba jednak Tseng ET4000W32p jest ciut
lepszy (na tyle ze warto czasami nawet teraz go proponowac).

--
Pozdrowienia,
Wojtek