Re: plyty glowne ASUS

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 20:21:02 MET

Rafal Posmyk napisal(-a) :

> In article <199510191500.QAA11770_at_szarik>
> from 19 Oct 1995 16:50:10 +0100

> Nie prawda, jest juz wszystko dostepne od CEBIT'u. W Niemczech
> ok. 60% wszystkich sprzedawanych w tej chwili plyt z Tritonem (nie
> mowie o kompletnych systemach, same plyta) to wlasnie ASUS.
> Ca. 20% to GIGABYTE a reszta to ...
>
> Czytalem ostatnio testy ze 20 roznych boardow. Jak bedzie
> zapotrzebowanie to moge co ciekawsze przytoczyc.
>
> Rafal

Mam prosbe - przeczytaj jeszcze raz watek z dyskusji. Ja taka plyte mam
przed oczami, wiec nie musisz twierdzic ze to nieprawda. Poza tym jak
napisalem, sa to wyroby pre-release i w zwiazku z tym maja pewne ustepstwa w
stosunku do wersji docelowej (nie mylic z windows, chicago z 12.93 mialo
przelaczanie rozdzielczosci w locie a teraz ?). Oczywiscie wersja docelowa
ma miec i VRM i SOCKET7 lae poki co egzemplarz ktory widze nie ma .

--
Pozdrowienia,
Wojtek