Re: Szlify (Re: AMD 486...)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 18 Oct 1995 - 21:37:38 MET

Jarek Lis napisal(-a) :

> Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
> : ZAWSZE mowie (j/w) co to jest za procesor,
> : jakiej firmy, jaka ma wydajnosc i tak dalej.
>
> Zlosliwie zapytam jaki wplyw na to co mowisz ma stan magazynow firmy,
> i przecieki o spodziewanym ruchu cen?

Zlosliwie odpowiem ze zaden. Zazwyczaj (smutek :((() i tak ten procesor
ktory najlepiej nadaje sie do danego rozwiazania leci do nas od Naszego
Wielkiego Brata, natomiast o zmianie cen na szczescie dowiaduje sie ostatni
(n/p robiac nasz cennik na www dostaje informacje w piatek i to raczej
wieczorem, a czasem zastaja w sobote na swoim biurku z GORACA prosba o
aktualizacje).
A poza tym to nie pracuje w dziale handlowym tylko w dziale technicznym i
mimo wszystko bardziej mnie obchodzi zadowolony klient (no bo przeciez nie
przyjdzie narzekac ze _ukochane_ windows mu nie chodza) niz zarobione
(czytaj wyciagniete) _iles_tam_ zlotych od klienta.

--
Pozdrowienia,
Wojtek