Re: Szlify (Re: AMD 486...)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Wed 18 Oct 1995 - 09:01:11 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:
> uwazam ze czarny rynek to jest
>zabojstwo dla oficjalnych i LEGALNYCH dystrybutorow. Ale nie sadze ze taki
>komentarz wlasnie na tej liscie jest konieczny. Wazniejszy dla mnie bylby
>raczej konkretny przyklad osob/firm/firemek robiacych ludzi lub inne firmy w
>balona. I niekoniecznie musi to byc tak drastyczny krok jak udawanie
>procesorow, wystarczy w/g mnie oszustwo firmy podajacej inne informacje w
>gazetach a inne w swoim dziale handlowym.

Sluze przykladem:

Firma Creative Labs na www.creaf.com/www/sound.html oferuje karte
SoundBlaster 16 Value Edition z (!!!sic!):
Upgradable to wave-table synth. with Wave Blaster II.

Firma JTT z Wroclawia w ogloszeniu w Dodatku Komputerowym dodawala do
tego jeszcze gniazdko pod DSP (juz nie ma tego ogloszenia).

To samo w cenniku firmy PROGRES z Zabrza (pewnie przedruk z powyzszego).

Przeczytalem, zamowilem toto (gdyz wtedy jeszcze nie lezaly na polce) i
zobaczylem a raczej nie zobaczylem zlacza wave-table i podstawki pod DSP.
Na opakowaniu karty oczywiscie nie ma tego w wyposazeniu wiec wszystko
jest w porzadku. Karta jako karta na pewno ale pozbawiono mnie mozliwosci
upgrade.

I co Wy na to ? Kogo bic ?

Janusz.

P.S. Mnie nie bijcie bo juz mam za swoje.
P.P.S. Na szczescie jest juz GUS ACE :-)

--
 |                      |  Janusz Sklorz -- Novell Network Manager |