DOS/Win95 i OS/2 na jednym dysku?

Autor: Dariusz Torun (polishemb_at_dial.eunet.ch)
Data: Sun 15 Oct 1995 - 20:26:50 MET

At 23:01 95-10-13 +0100, you wrote:
>In article <45m84g$pon_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
>from 13 Oct 1995 17:37:20 GMT

>Sprobuj wyciagnac ze wszystkich czterech systemow podobienstwa
>systemowe (zwlaszcza te dotyczace "primary file system") i
>zbuduj z tego on-line kompresor :-) (chocby teoretyczny)
>
>Nie znam takowego i szczeze mowiac nie spodziewam sie,
>ze taki moglby istniec. Jedyne co, to moze kompresory
>dla poszczegolnych systemow uzywajacych tego samego
>algorytmu i formatu. Ale to znowu degraduje/nobilituje
>wszystkie OS'y do uzywania tego samego systemu dyskow
>(file system).

> [...]

Pytanko troche szersze:

Czy mozna BEZPIECZNIE na jednym HDD / z dblspace /
zainstalowac sobie dos/win i jednoczesnie OS/2 ?

Mam troche wolnego na HDD i chetnie ,,podlubalbym sobie'' pod WARP-em.
Tylko zeby mi nie narobil kaszy na pozostalych partycjach dysku.

Uklony
Darek
Dariusz Torun - Berno - Szwajcaria