Re: kompresja dysku

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Fri 13 Oct 1995 - 21:55:22 MET

In article <45m84g$pon_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
from 13 Oct 1995 17:37:20 GMT
lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

> czy istnieje jakis on-line kompresor dysku, ktory mozna obsluzyc
> jednoczesnie pod DOS, Win95, OS/2 i Linux'em?

Sprobuj wyciagnac ze wszystkich czterech systemow podobienstwa
systemowe (zwlaszcza te dotyczace "primary file system") i
zbuduj z tego on-line kompresor :-) (chocby teoretyczny)

Nie znam takowego i szczeze mowiac nie spodziewam sie,
ze taki moglby istniec. Jedyne co, to moze kompresory
dla poszczegolnych systemow uzywajacych tego samego
algorytmu i formatu. Ale to znowu degraduje/nobilituje
wszystkie OS'y do uzywania tego samego systemu dyskow
(file system).

Rafal

P.S. Mam nadzieje, ze dobrze zrozumialem "..., ktory mozna
     obsluzyc pod ..."
| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |