Re: CHIP robi w Balona UZYTKOWNIKOW :(((

Autor: Adam Wojciechowski (ibex_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 13 Oct 1995 - 16:49:53 MET

>Kategoria: Wyposarzenie OS/2 WIN'95
>
> Dobry System Pomocy 3 5
> Sterowniki i obsluga Hardware 3 4
> KOmpatybilnosc z DOS-em i WIndows 3 5
> Plug and Play 2 5
>(Szkoda ze moj presario nie czyta CHIP-a, na razie to OS/2 sie lepiej spisal w
>instalacji )
> Bezplatny zestaw programow 5 2 (tu sie oszukac nie
>da)
> OLE 2.0 3 5
>
>Uzytkowe
> Sesja DOS-a w tle 4 4 --dobry zart nie ?
> Glownie praca z programami DOS-owymi
> i win 16 4 4 -- he,he
> [...]

Bardzo dobry opis tego porownania, mam okazje pracowac na OS/2 od dobrych
kilku lat. Pracowalem oczywiscie rownolegle z Win 3.1x, a ostatnio mam okazje
pracowac takze z Win95, i tak jak kiedys sadzilem ze przesiade sie na Win95
tak teraz nawet nie ma mowy, jak jeszcze tylko kupie Connecta to juz
calkowicie bede mogl zerwac z Windoze. Pracujac z OS/2 moge praktycznie
zapomniec o braku zasobow o czestym restarcie sytemu itp, to jest
jak to gdzies kiedys przeczytalem :
"OS/2 jest dla ludzi ktorzy chca uzywac swoich komputerow
Win95 dla ludzi ktorzy nie wiedza jak" !!!!

Adam.