Re: Problem z zycia

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 17:45:59 MET

In article <199510111320.OAA30298_at_malcolm.rmnet.it>
from 11 Oct 1995 14:18:48 +0100
Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

> Uzycie MathCad'a do takiego celu
> to troche strzelanie z armaty do wrobli
> poza tym ile kosztuje MathCad ???!!!!

Czy ja wiem ? Wedlug producenta MathCAD jest przede wszystkim
programem do tworzenia "naukowaych" tekstow. Mozliwosci definiowania
zmiennych (czesci teksu sa traktowane jako zmienne), liczenia i
tworzenia wykresow na bazie obliczen jest nejako dodatkiem a nie
pierwszoplanowym zadaniem. Moje osobiste wrazenie (testowalem
wersje test) - to jest rzeczywiscie naukowy procesor tekstow
z wbudowanymi mozliwosciami do liczenia a nie odwrotnie.

Widzialem chyba wersje studencka MathCAD za DM 99.-

Innym rozwiazaniem jest Linux + Maple. Wersja demo Maple jest
dodawana do mojej dystrybucji Linux'a (http://delix.de).
Ma wszystko poza drukowaniem albo mozliwoscia zapamietywania,
nie pamietam dokladnie.

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |