Re: IBM PS/2...

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 17:25:03 MET

LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl (Lukasz Bienkowski) wrote:

> A propos PS/2. Lezy u nas tez taki jeden i mamy klopoty z
> uruchomieniem w nim twardziela... Zdaje sie, ze jest potrzebna jakas
> specjalna dyskietka (pisze zdaje sie, bo problem znam z drugiej reki).
> Z dyskietki uruchamia sie bezproblemowo, dysku nie widzi. Czy ktos
> zna na tyle PS-y, zeby nam pomoc...

Nie znam PSow, ale wydaje mi sie ze chodzi o program ustawiajacy
setupa. Niektore starsze biosy (nie tylko PS/2) potrzebowaly
programu ktory je ustwania mielismy kiedys kilka komputerow
z takimi biosem. Butowalo sie toto z dyskietki i u uruchamialo
proram ustawiania Setup'a. Pewnie gdzies powinny byc takie
programy bo przeciez byly rozdawane z komputerami
sprobuj poszukac na ftp.ibm.com lun na jakims mirrorze Simtela.
Pawel