Re: Jaka siec? byle nie Win(o)

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 11:36:25 MET

On Tue, 10 Oct 1995, Grzegorz Szyszlo wrote:
> tylko ze ta wspolpraca ogranicza sie do przesylania krotkich informacji typu:
> 1.mail
> 2.przekopiowanie danych
> Ale czy to nie jest lekka przesada zeby w kazdym komputerze w sieci
> byl HDD ? przeciez to kompletna bzdura. Lepiej kupic jeden duzy dysk do
> servera niz rozdrabniac sie po stacjach roboczych. Jesli chodzi o RAM

 Co ??? Sprawdzilem - na subjec'ie "jaka siec" nikt tego nie skomentowal...
No nie - ja juz WIDZIALEM takie rozwiazania ! Niestety, ethernet - czy ty
moze proponujesz ATM albo cos lepszego ?
 Program pod DOSa, ktory sie raz laduje na PCcie i potem grzebie w danych
to mozna tak uruchomic, ok. Ale pare sztuk Windowsow ? I swapy przez
siec ?? Dla max. 1MB/s LACZNEJ transmisji ???
 Ja sie zgadzam, ze nie kazda stacja robocza musi miec 2GB na dysku,
ale jakis zupelnie malutki dysk to obowiazkowo...

        Coz - pozdrawiam - Gotfryd.