Re: HD AV

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 17:58:24 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Z tego co pamietam, seria AV (Audio-Video)
: ma specjalne udoskonalenia techniczne, ktore umozliwiaja dyskom
: z tej serii wykonywanie czegos w rodzaju kalibracji "krokowej"
: tzn. kalibracji rozlozonej na szereg malych "krokow", z ktorych
: kazdy blokuje dysk tylko na bardzo krotki czas. normalne dyski
: co pewien czas przeprowadzaja (automatycznie) rekalibracje
: termiczna i w tym czasie sa niedostepne dla systemu przez czas
: wystarczajaco dlugi by zaklocic niezbedny w aplikacjach AV
: nieprzerwany strumien danych. Uzywanie tych dyskow w innych
: obszarach zastosowan, nie daje zadnych korzysci a kosztuja
: drozej.
:
: P.S. Jesli sie myle, niech ktos mnie poprawi. Artykul
: o peryferiach dedykowanych do multimediow czytalem juz dosc dawno.

Ja sie w ten artykul wczytalem dokladniej. Konkretnie podano tam wykresy
czasu dostepu do danych, czy tez czasu odczytu danych, w czasie. I taki
Micropolis 1GB AV faktycznie mial ten okres bardzo stabilny.
Inne dyski mialy co pewien czas znaczace piki. Tylko.. Taka Barracuda
Seagate piki miala solidne, ale nawet w piku bylo to mniej niz
Micropolis AV....

J.