HD AV

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 20:28:44 MET

On Tue, 10 Oct 1995 13:36:56 +0100 Marcin Pojalowski wrote:

>Rafal Baczkowicz (rafal_at_pik-net.gliwice.pl) wrote:
>: wykazuja transfer na 1,9 lub 2,9 MB/s???.Moj twardziel to Maxtor 7850 AV.

Kilkakrotnie juz na tej liscie spotkalem sie
(przy roznych tematach) z posiadaczami Maxtor'ow z serii AV.

Czy wszyscy rzeczywiscie zajmujecie sie multimediami?

Z tego co pamietam, seria AV (Audio-Video)
ma specjalne udoskonalenia techniczne, ktore umozliwiaja dyskom
z tej serii wykonywanie czegos w rodzaju kalibracji "krokowej"
tzn. kalibracji rozlozonej na szereg malych "krokow", z ktorych
kazdy blokuje dysk tylko na bardzo krotki czas. normalne dyski
co pewien czas przeprowadzaja (automatycznie) rekalibracje
termiczna i w tym czasie sa niedostepne dla systemu przez czas
wystarczajaco dlugi by zaklocic niezbedny w aplikacjach AV
nieprzerwany strumien danych. Uzywanie tych dyskow w innych
obszarach zastosowan, nie daje zadnych korzysci a kosztuja
drozej.

Grego

P.S. Jesli sie myle, niech ktos mnie poprawi. Artykul
o peryferiach dedykowanych do multimediow czytalem juz dosc dawno.

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it