VLB Enhanced IDE/Multi - I/O

Autor: Rafal Baczkowicz (rafal_at_pik-net.gliwice.pl)
Data: Sat 07 Oct 1995 - 01:27:24 MET

Czesc!

Nie dawno kupilem kontroler twardziela VLB Enhanced IDE
Lighting Speed Multi I/O z wlasnym BIOS'em firmy Side.
Z tego co mi wiadomo to transfer moze wzrosnac nawet do 10 MB/s z tym
kontrolerem jednak u mnie tego nie widac.Testy pod Windows i Dosem
wykazuja transfer na 1,9 lub 2,9 MB/s???.Moj twardziel to Maxtor 7850 AV.
Jezeli ktos uzywa takiego kontrolera i wie jak poprawnie skonfigurowac
Bios aby polepszyc transfer danych prosze o kontakt.
Rafal

PS:Musze przyznac ,ze i tak jest duzo lepiej.Poprzedni kontroler
lecial tylko na 1,5MB/s przy czym wgrywal jeszcze na poczatku jakis
programik wspomagajacy.