Re: Shell for Linux

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 19:27:16 MET

Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Osobiscie zdecydowanie polecam BASHa. Jako jedyny po ludzku definiuje klawisze,
: (niby mozna sie bawic z termcap ale po co jak nie trzeba), i nie zmienia tego
: pod np. vi. Dzialaja strzalki i pgdn pgup co ma swoje wyrazne zalety.
: Poza tym prosta configuracja i dobry jezyk do skryptow. Probowalem tcsh
: ale mapowanie klawiszy pod nim jest gorsze. A ostatecznie pod linux'em i tak

Pod bash brakuje mi tcshowego ESCp ESCn. Wiem, ze to mozna zdefiniowac w
bash (a moze od razu jest zdefiniowane - tylko jakie klawisze?), ale nie
chce mi sie czytac. Czy ktos moze podac gotowy przepis?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec