Re: EDO RAM

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 23:19:04 MET

On Tue, 3 Oct 1995 16:20:18 +0100 you wrote:

>Mam takie pytanko: czy warto kupic EDO RAM? Jest drozszy o 90 $ za 8 MB od

Jestes chyba nowy na liscie? Bo wlasnie sie konczy dyskusja n/t
EDO RAMow.

Moje zdanie jest takie: w tej chwili nie warto, ale jesli sie mozesz
wstrzymac z zakupem - za pare miesiecy roznica bedzie minimalna,
wtedy warto.

>zwyklego RAM-u ale nie wiem czy jest rzeczywiscie szybszy w sposo
>odczuwalny?

Jesli chipset potrafi je wykorzystac - TAK.
Ale to tylko moje zdanie (co prawda dosc dobrze oparte na fachowej
literaturze). Sa tu jednak tacy, ktorzy twierdza, ze dokladnie to
przetestowali i roznice nie przekraczaja 1%.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it