Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 17:26:40 MET

Andrzej Karpinski napisal(-a) :

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> czekaj, przeciez sam mowiles ze edo sa szybsze :) inna sprawa jak ma
> sie wzrost predkosci pamieci do predkosci calego komputera. do
> niektorych rzeczy moze okazac sie, ze edo daja wiekszy przyrost
> wydajnosci niz lepszy cache. zwlaszcza jak ceny spadna to zakup tego
> typu pamieci moze okazac sie niezla inwestycja.
> karpio

Cos chyba zaczynamy bic piane. Mowilem ze EDO jest szybsza, ale tylko jako
kosc sama w sobie (no i w najblizszym otoczeniu). Natomiast wpakowanie EDO
do peceta jak na razie nie ma dla mnie sensu. To jest tylko i wylacznie MOJE
zdanie. Sam spadek cen nie stanowi dla mnie wytycznej.

--
Pozdrowienia,
Wojtek