Re: moj komputer

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 30 Sep 1995 - 00:44:52 MET

On Fri, 29 Sep 1995 18:45:46 +0100 Zbigniew Zych wrote:

>A Linux BOSKO chodzi na 8 :) Nie mam Xow...

Nie mam absolutnie nic przeciwko Linuxowi.
Al contrario - zamierzam go sobie zainstalowac, jak tylko dokupie
kolejny HD.
Chcialbym jedynie napisac cos o czym wielu zapewne nie wie:

1. OS/2 BOSKO chodzi na 8, jesli nie uzywa sie WorkPlace Shell
   i Presentation Manager (powiedzmy ze to taki odpowiednik X'ow dla
   Unix'owcow)

2. Na OS/2 zostala przeniesiona ogromna ilosc czysto Unixowych
narzedzi,
   (lacznie z Unix'owymi shell'ami Kornem, bashem etc, cale GNU etc)
   i aplikacji itd. (Nawet X'y sa!)

Reasumujac: Unixowcy moga sie na os/2 czuc jak u siebie w domu, jesli
zadadza sobie odrobine trudu i poswieca troche czasu na
ftp://hobbes.cdrom.com/pub/os2/unix a wszyscy pozostali, ktorzy nie
boja sie linii komend, nie sa myszkouzaleznieni, a maja z powodow np.
finansowych
ograniczone mozliwosci hw, moga znalezc w WARPie bez WPS swietny,
bardzo szybki, latami kolaudowany system operacyjny w pelni 32bit z
prawdziwym multitaskingiem.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it