CD-video, MPEG II

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_pm.waw.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 17:40:43 MET

Ostatnio dostalem dwie plyki CD-ROM z filmami.
Niestety mam problem z odtworzeniem ich.Na opakowaniu jest napisane,
ze moazna je odtwarzac na Pc. Po wlozeniu ich do czytnika CD-Rom okazalo
sie ze sa tam nieznane mi dotad rozszezenia. Nie udalo mi sie ich odpalic
znanymi mi programami. Wyczytalem ze do tego potrzebna jest dodadkowa karta
graficzna do czytania nowego standardu MPEG II.
Z zwiazku z tym mam pytankoa:
Czy ktos wie jak takie cudo odpalic?
Czy ktos zna, gdzie mozna sobie poczytac na ten temat?

Dzieki
lukasz_at_inx.pm.waw.pl
Lukasz Trabinski