Re: WIN'95 - Zasoby

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 19:55:13 MET

On Thu, 28 Sep 1995 14:33:25 +0100 you wrote:

>Hej..
>
>Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak wyczyscic zasoby pod win'95,
>po 4-5 godzinach pracy, system nagle zwalnia - uruchomienie
>kazdej aplikacji trwa ok 20-30% dluzej.
>
>Systuacja normuje sie po restarcie systemu.

  Niestety musze Cie zmartwic. Na razie nie ma do tego odpowiednich
narzedzi (moze napisze takie cos Norton czy ktos inny). Micro$oft nie
widzial takiej potrzeby, gdyz znajac niestabilnosc swojego systemu,
nie przewidywal, ze znajdzie sie ktos komu sie uda pracowac przez 4-5
godzin bez reboot albo i hw-reset.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it