Re: WIN'95 - Zasoby

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 15:45:28 MET

> Hej..
> Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak wyczyscic zasoby pod win'95,
> po 4-5 godzinach pracy, system nagle zwalnia - uruchomienie
> kazdej aplikacji trwa ok 20-30% dluzej.
> Systuacja normuje sie po restarcie systemu.
> Jarek

To proste - tak samo jak w zwyklych windows 3.1 - trzeba przeladowac!
Obawiam sie, ze tutaj znow wychodza bledne zalozenie - to aplikacje
musza po sobie sprzatac i czasem robia to niedokladnie co owocuje
tym, o czym piszesz... nawiasem mowiac to bylo dla mnie zawsze
najwieksze ograniczenie - nawet jesli pamieci jest dosc to uruchomisz
dowolnej ilosci taskow z powodu wyczerpania sie zasobow... pewien
konkurencyjny system tego nie ma :)
karpio