Kto uzywa kontrolera IDE "CSA-6210 (CMD Technology)"

Autor: Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl)
Data: Mon 25 Sep 1995 - 16:32:14 MET

A wiec czy ktos uzywal tego cuda - CSA-6210 z CMD Technology Inc? Mam
drajwery do DOSa i Windows 3.11. Zainstalowalem drajwery DOSa i po
podrasowaniu parametrow nie jest zle. Ale w Windows 3.1 drajwerow nie
zainstalowalem i nie chce mi startowac w 386 enhanced (oczywiscie
zamierzam je zainstalowac, ale na razie mi sie nie chcialo...). Dwa
pytania:

1. Czy koniecznie trzeba uzyc drajwery Windowsowe?
2. Czy drajwery Windows 3.11 sa kompatybilne z 3.10?

To drugie pytanie wyglada naiwnie, ale takie nie jest. Mialem juz
drajwery do innego kontrolera ktore chodzily z 3.10 ale nie z 3.11.

Dzieki za pomoc

Zbigniew Gasiorek [gasiorek_at_im.uj.edu.pl] Cracow Poland