Re: OS przeciw Win95

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sun 24 Sep 1995 - 16:12:59 MET

In article <4318jm$ka8_at_parnas.mimuw.edu.pl>
from 11 Sep 1995 12:04:06 GMT
tarchala_at_laser.mimuw.edu.pl (Tomasz Tarchala) wrote:

>A ja mysle, ze taki widzialem... VM/CMS na stare IBM-y. Kazdy uzytkownik ma
>swoja virtual machine, na ktorej moze uruchomic tylko jeden program, a
>konkurowanie o wspolne zasoby ogranicza sie co najwyzej do kolejki
>obslugujacej drukarke.

Jezeli OS dopuszca nawet tylko jeden proces dla kazdego uzytkownika,
to znaczy, ze OS, jesli jest "multiuser", musi takze zarzadzac
tymi procesami (przyznawanie np. dysku, pamieci itp.). Prawda, ze
kazdy uzytkownik "widzi" tylko "single user/tasking" system, ale
system dla siebie jest "multitasking" - czyz nie tak ?

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |