Re: Pomocy ! Warp i TCPIP (fwd) ojoj Nawiedzony --beee

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 20 Sep 1995 - 18:03:22 MET DST

On Tue, 19 Sep 1995 23:31:33 +0200 Jacek A. Ponarski wrote:

>Pomocy ! Warp i TCPIP is right!!!! OS/2 i TCPIP oj..... 8-)
>Prosze sie przestawic na win95 albo NT. To jest naprawde dobra rada.

Jezeli ktos prosi o pomoc (techniczna), a jest sie dyletantem - nie
nalezy odpowiadac, bo to nie pomoc tylko cos wrecz przeciwnego.

Zeby przejsc na NT trzeba miec naprawde potezna maszyne, a brak
aplikacji natywnych typu personal zamyka role NT do celow do jakich
zostal stworzony tzn. do roli s.o. serwerow. (Aplikacje Win3.1 chodza
pod NT gorzej niz pod Win3.1, Win95, OS/2. W roli serwera NT spisuje
sie swietnie - to naprawde niezly system operacyjny, czego z cala
pewnoscia nie da sie powiedziec o Win95).

Zas radzic komus przejscie z OS/2 na Win95 to radzic zamiane
"siekierki na kijek". Oczywiscie jesli pozostajemy na gruncie
zalet/wad technicznych. Gdyby to byla rada w odpowiedzi na pytanie
zwiazane z uwarunkowaniami rynkowymi - wszystko byloby ok. Owczy ped
czy inaczej zwany instynkt stadny z pewnoscia spowoduje rynkowe
zwyciestwo Win95. Nie jest to pierwszy i z pewnoscia tez nie ostatni
przypadek, kiedy na tym rynku wygrywa produkt ZDECYDOWANIE gorszy
technologicznie.

Powyzsze "rady" mnie jednak nie dziwia, czytalem ostatnio wyniki
ciekawych badan rynku informatycznego prowadzone przez pewna
niezalezna firme consulting'owa. Wynika z nich ze przecietny
uzytkownik systemow U*IX, OS/2, MAC, Amiga, czy nawet DOS (wcale nie
malo zostaje przy nim z wyboru!) zna zalety i wady swojego systemu i
potrafi go porownac z innymi. Zas przecietny uzytkownik windoze uzywa
go, bo... uzywaja go wszyscy. Stad nie trudno wywnioskowac, iz
przecietny uzytkownik Win3.1 kupi Win95 bo... kupuja go wszyscy. Inna
jest jednak rzecza kierowac sie w osobistych decyzjach reklama i
instynktem stadnym, a inna radzic komus to samo.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it