Re: Jeszcze raz OS/2

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Wed 20 Sep 1995 - 12:42:12 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl) wrote:
: : : Najlepiej oddaja to chyba marketingowcy Suna, ktorzy
: : : pewni sa tylko tego, ze Sun ma 100% udzialu w sprzedazy Suna - i to chyba
: : : najlepsza kwintesenja wartosci tego typu "danych"

: : Ee, skad takie dane? Moj znajomy handluje koreanskimi klonami Suna (zreszta
: : sprzedawane z oryginalnym Solarisem), w oryginalach czasem mozna spotkac
: : procesor Sparc, ale produkcji Waitek....

: Weitek. A jakie, myslisz, sam Sun wklada procesory??? Chronologicznie:
: Weitek, Cypress/ROSS, TI, Fujitsu/ROSS. I jeszcze bodajze NEC, czy inna
: Japonia. Sun nie produkuje procesorow.

Ostatnio tez Texas Instruments. Szymon ma racje - jak kazdy z producentow
Sun sklada swoje produkty z cudzych komponentow, a moja wypowiedz dotyczyla
wylacznie jego finalnych produktow.

Pozdrowienia,
Maciej Kozinski
: --
: Szymon Sokol -- Network Manager
: U U M M M M University of Mining and Metallurgy, Computer Center
: U U MM MM MM MM ave. Mickiewicza 30, 30-059 Krakow, POLAND
: U U M M M M M M M M TEL. +48 (12) 172885, 172894 FAX +48 (12) 338907
: UUUU M M M M M M WWW page: http://www.uci.agh.edu.pl/~szymon/

         | Maciej Kozinski          / Internet:                       |
         | snail:                 / e-mail:                           |
         | 87-116 Torun, POLAND  /          maciek_at_boa.uni.torun.pl   |
         | Dzialowskiego 4/4    /   WWW home page:                    |
         |                     /http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek   |
         |       Nicolas Copernicus University, Torun, Poland         |
         |          University's Computerisation Group                |