Dziwne zachowania twardziela, moze virus ?

Autor: Adam Jurkiewicz (ADAM_at_bu-uam.amu.edu.pl)
Data: Mon 28 Aug 1995 - 00:27:40 MET DST

Szanowni koledzy i kolezanki.
Mam calkiem niemaly problem. Ostatnio pisze program w TP7 TVision +
Assembler do wspolpracy z 8255 i Intel 80C51. Przy okazji
uruchamiania i testowania rozjechal mi sie na maszynie CMOS, a po
chwili nie bylo Boot sektora. Po starcie z dyskietki dysk byl
widoczny, ale po kolejnym resecie okazalo sie, iz nie ma FAT-a, a
dysk jest bez! partycji. Po prostu nie ma nic!
Po 5 godzinach walki udalo mi sie odzyskac ok. 75% zawartosci dysku.
Pytanie moje i wielka prosba :
    Przypuszczam, iz moze to byc spowodowane wirusem. Czerwcowy mks
nic nie wykrywa.Probowalem tez TBAV, AVP, SCAN itp. I nic.
Czy moze ktos spotkal sie z takimi objawami ? A moze jest to wina
mojego programu ? Od razu zaznaczam, iz w momencie, kiedy PC sie
wiesza w moim programie nie wykonuje sie zadna! moja wstawka
asemblera. Moze TVision cos miesza ? Wykonywane i kompilowane na 286
1 MB RAM Hercules HDD 250 WD.
Prosze o pomoc, bo dzis rano mam juz informacje, ze w podobny sposob
wylecial w powietrze drugu disk, tym razem w hurtowni.

Adam Otton Jurkiewicz ~ CoCaCoLa is Life & Music ! ~
E-mail :
        adam_at_bu-uam.amu.edu.pl (NetWare)
        root_at_biblio.amu.edu.pl (Linux)
A.Mickiewicz University Library, Poznan, Poland