Re: Grzebiemy w SETUPIE

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 23 Aug 1995 - 22:33:33 MET DST

> Ja mysle bardziej globalnie. Piszemy (piszesz) o overclokowaniu, a nie chce
> (i wydaje mi sie ze nie powinienem) ponosic odpowiedzialnosci za czyjes
> usterki. Akurat ustawienie BIOS (dla mnie) jest dosc trywialne, i nie uwazam
> ze mozna zepsuc cos zupelnie (wydaje mi sie ze jestem w stanie wszystko
> postawic po roznych wyglupach), ale trzeba podkreslic ze KAZDY robi to na
> SWOJA odpowiedzialnosc.
> Wojtek

well... wydaje mi sie, ze jesli ktos odwazy sie na tego typu
experymenty, bedzie wiedzial co i jak przestawiac, to znaczy ze jest
na tyle swiadomym uzytkownikiem, ze wie czym to grozi... zreszta za
kazdym razem zaznaczam to (podkreslalem czym sie moze skonczyc
podganianie procesora itd). ale np. zabawy z setupem, zwlaszcza z
zachowaniem srodkow ostroznosci i dokumentacja do niebezpiecznych nie
naleza... tak samo podganianie dx4 w sposob jaki omowilem - procesor
dalej pracuje przy 100MHz i jest to znacznie bezpieczniejsza metoda
niz np. podkrecanie go na 120...

wiec na zakonczenie: kazdy kto chce eksperymentowac robi to na SWOJA
odpowiedzialnosc. przy opisie tego typu rzeczy prosze umieszczac
informacje o tym, jakie moga byc nastepstwa.

karpio