Re: Grzebiemy w SETUPIE

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Wed 23 Aug 1995 - 21:14:34 MET DST

> Wydaje mi sie, ze zostalo to zaznaczone (ze komputer moze sie po
> prostu nie podniesc i konieczne bedzie skasowanie zawartosci pamieci
> CMOS). Zalecilem takze spisanie wszystkich parametrow przed
> przystapieniem do modyfikacji. Podalem takze w jaki sposob mozna
> ponownie uruchomic komputer jesli w wyniku takich modyfikacji nie
> zechce wystartowac (zaznaczylem tez, czego robic nie nalezy). Co do
> reszty to sam nie wiem - jak czasem widze to co jest porobione w
> komputerach to az sie wlos na glowie jezy: wylaczony zewnetrzny
> [...]

Ja mysle bardziej globalnie. Piszemy (piszesz) o overclokowaniu, a nie chce
(i wydaje mi sie ze nie powinienem) ponosic odpowiedzialnosci za czyjes
usterki. Akurat ustawienie BIOS (dla mnie) jest dosc trywialne, i nie uwazam
ze mozna zepsuc cos zupelnie (wydaje mi sie ze jestem w stanie wszystko
postawic po roznych wyglupach), ale trzeba podkreslic ze KAZDY robi to na
SWOJA odpowiedzialnosc.

                                                               Wojtek

Computers are not intelligent. Wojtek Piecek
They only think they are. UNIX Administrator
e-mail: <wojtekp_at_tch.waw.pl> or <wojtekp_at_batory.waw.pl>