Re: Jak to jest z tym DX4

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 22 Aug 1995 - 21:19:16 MET DST

> DX4 ? Czyli DX4/100 (taki "z kiedys") MUSI miec zegar 50 MHz ?

stane w obronie Wojtka: nie DX4 tylko 486DX2... taki "z kiedys" nie
dawal sie przestawic na x3 i nie mogl pracowac jako DX4...

> Coz. Mam 1 szt. AMD DX4/100. Mam plyte PCI 486/dx4/P5; niestety, nie
[chrum]
> procesorach. Poczekam, az Pentium stanieja....

dziwna rzecz... ja nigdy nie mialem podobnych problemow... znow
potwierdza sie to, co pisalem o jakosci skladakow ;)

BTW. ja czekam na Pentium OverDrive 33/83 - a potem to dlugo poczekam
na kolejna modernizacje CPU...

> Przy okazji: czy ktos ma (albo wie, gdzie na swiecie lezy info) opanowane
> wlaczanie/wylaczanie zapisu do shadow'ujacej ROM ? Jasne, ze kazdy sterownik
> jest inny, ale moze gdzies jest zebrany opis paru roznych (ktos kiedys
> opisywal przyklad czy dwa w PCKurierze, ale to bylo do AT).

Ciezko powiedziec... u siebie w BBS mam program LASTBYTE - jest tam z
200 roznych plyt (program robi UMB bez przelaczania CPU w tryb V86,
wykorzystujac tylko wlasciwosci plyty). Ale opisu do tego (a tym
bardziej zrodel) niet :( W PC-Kurierze co jakis czas sa opisy, ale
dotycza one wlasciwie tylko pojedynczych plyt...

karpio