Re: ogolnie o liscie Pecet

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Thu 03 Aug 1995 - 09:44:57 MET DST

> Po co mieszasz do tego geografie. Facet wyraznie napisal, ze SB jest tam
> popularniejszy niz GUS
> a to wcale nie oznacza, ze jest produkowany blizej USA. Tak naprawde to jest

Przepraszam, ale sugeruje abys przeczytal rowniez poprzedni list a nie tylko
moja odpowiedz. Jak przeczytasz to mozemy porozmawiac.

> bardziej popularny, np. sprawdz
> ogloszenia w PC'Magazine i policz stosunek ogloszen z SB i GUS. Amerykanie
> to praktyczny narod i wybieraja
> to co lepsze oraz bardziej zgodne z oprogramowaniem. Jestem posiadaczem AWE

Eeeeee, cos nie tak. Zwlaszcza jesli chodzi o to ze wybieraja co lepsze.
A pierwszy raz slysze ze karty muzyczne robi sie pod oprogramowanie (cytuje:
"(...) bardziej zgodne z oprogramowaniem (...)").

> i bardzo mi ta karta
> odpowiada. Dzwiek czaderski. I co istotne nie zajmuje sie dostrajaniem jej
> do kazdej gry, ladowaniem dzwiekow

Przesiadz sie na jakies nowsze gry. Wszystkie nowe maja dobra obsluge GUS.

> i kombinowaniem co zrobic by zadzialala. Po prostu slucham!

Z tym kombinowaniem to sie zgadzam. Ale czego sie nie robi aby uslyszec
dobry dzwiek ....

> Tomek
> tomekf_at_msp.waw.pl

                                                               Wojtek

Computers are not intelligent. Wojtek Piecek
They only think they are. UNIX Administrator
e-mail: <wojtekp_at_tch.waw.pl> or <wojtekp_at_batory.waw.pl>