Re: ogolnie o liscie Pecet

Autor: Tomek Freudenheim (TomekF_at_msp.waw.pl)
Data: Thu 03 Aug 1995 - 17:55:00 MET DST

>Hmmmm, o ile ja sie orientuje (a co nieco moge powiedziec) to GUS jest
>narodowosci Kanadyjskiej, a to jest znacznie blizej niz Europa, czy w
>szczegolnosci Polska. Ale, geografie mialem juz dawno ...

Po co mieszasz do tego geografie. Facet wyraznie napisal, ze SB jest tam
popularniejszy niz GUS
a to wcale nie oznacza, ze jest produkowany blizej USA. Tak naprawde to jest
bardziej popularny, np. sprawdz
ogloszenia w PC'Magazine i policz stosunek ogloszen z SB i GUS. Amerykanie
to praktyczny narod i wybieraja
to co lepsze oraz bardziej zgodne z oprogramowaniem. Jestem posiadaczem AWE
i bardzo mi ta karta
odpowiada. Dzwiek czaderski. I co istotne nie zajmuje sie dostrajaniem jej
do kazdej gry, ladowaniem dzwiekow
i kombinowaniem co zrobic by zadzialala. Po prostu slucham!

Tomek
tomekf_at_msp.waw.pl