(no subject)

Autor: Piotr Wroblewski (piotr_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Thu 03 Aug 1995 - 18:59:22 MET DST

>Zgadzam sie calkowicie, z SB mi rowniez dzialal nienagannie, ale GUS
>rownie dobrze DOOMil. Fakt ze nie majac drajwera nie mialem takich
>bajerow jak dzwiek przy otwieraniu okien.

Prawde mowiac, po jakims czasie zaczely mnie denerwowac, i je
zdisablowalem.

>A co do popularnosci to chyba jednak SB pojawil sie duzo wczesniej
>niz GUS i dlatego jest bardziej popularny, a nie ze wzgledu na
>miejsce (czyz nie ?)

Miejsce tez ma jakis wplyw. W koncu wiekszosc systemow operacyjnych
dostepnych na rynku byla pisana w Stanach, jak by na to nie patrzec,
z czym wiaze sie obecnosc driverow do takich peryferii a nie innych.
Przykladowy mechanik ze wsi zabitej dechami, w ktorej jedyne spotykane
na codzien samochody to FIATy, nie bedzie w warsztacie skladowal czesci
powiedzmy do Chevroleta, znanego w zupelnie innym kraju na drugiej
polkuli, kiedy w ojczyznie taki pojazd posiada dziesiec osob.

Regards,
Pete Wroblewski