(no subject)

Autor: Piotr Wroblewski (piotr_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Thu 03 Aug 1995 - 09:26:29 MET DST

>Jestem posiadaczem AWE
> i bardzo mi ta karta
>odpowiada. Dzwiek czaderski. I co istotne nie zajmuje sie dostrajaniem jej
>do kazdej gry, ladowaniem dzwiekow
>i kombinowaniem co zrobic by zadzialala. Po prostu slucham!

I o to chodzi! Urzadzenia peryferyjne powinny byc latwe w instalacji
proste w obsludze i kompatybilne z panujacymi standartami (lub nimi
byc). Z tych to, a nie innych przyczyn, SB jest standartem dla wiekszosci
programow. A ze wszystko na swiecie mozna ulepszyc, firmy takie jak
GUS wychodza na rynek z nowymi produktami, ktore mimo ze lepsze (niekiedy,
nie to, ze mam cos przeciw GUSowi, ale ogolnie), caly czas musza
przestrzegac zasad kompatybilnosci z liderami w danym momencie.
Chyba, ze jak Media Vision, wyjda z czyms naprawde dobrym, i utworza
odrebny standart.

Tak wiec na co wydawac pieniadze, jesli do obslugi programow czy systemow
operacyjnych i tak musze te karte zdefiniowac jako SB, i w tym przypadku
(chyba) pozbawie sie tych dodatkowych mozliwosci tak czy inaczej, lub
zostane wrecz z niczym, bo nie mam drivera do karty pod konkretny program?

>Tomek
>tomekf_at_msp.waw.pl

Regards,
Pete Wroblewski