X-server / X-client

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 01 Aug 1995 - 09:42:25 MET DST

> ^^^^^???
> >

> Proponuje algorytm poszukiwania X-servera. Znajdz monitor na ktorym
> widzisz X-windows. Po kablu (monitorowym!) dojdz do komputera do
> ktorego jest podlaczony. I w tym momencie masz prawie 100%
> prawdopodobienstwa, ze w srodku siedzi X-Serwer. Czasem nawet moze
> sie zdarzyc, ze jest to nawet PeCet z DOSem. :-)
>
> Jezeli mialbys X-server na innym komputerze niz ten ktorego monitor
> wlasnie ogladasz, to wcale nie widzialbys okienek na nim. X-server to
> jest cos co interpretuje zadania graficzne na ekranie od aplikacji -
> [...]

Faktycznie, zlamerzylem sie :(
hmmm, faktycznie uwazalem lokalny komputer za x-clienta , a w przypadku
x-ow jest akurat na odwrot.

mam nadzieje ze nie bede wiecej rozsiewal takich herezji :)))))

jeszcze raz dzieki za wyprostowanie, pozdrawiam,

                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |