Re: ogolnie o liscie Pecet

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 31 Jul 1995 - 15:17:12 MET DST

On Fri, 28 Jul 1995, Zbigniew Zych wrote:

> Jaki system umozliwia zdalne zalogowanie sie na maszyne?
>
> Ktory system okienkowy umozliwia zdalne uruchomienie aplikacji okienkowej
> na innej maszynie niz na tej na ktorej chce miec okienko???
>
> Zbigniew Zych

Ja mysle, ze pytania byly retoryczne, ale jednak odpowiem :) :

1.
 OS/2 umozliwia zdalne zalogowanie sie na maszyne i autoryzacje uzytkownikow.

2.
 Sadze, ze chodzilo o zdalne uruchamianie tzw. aplikacji "native".
   Rzeczywiscie OS/2 Warp tego nie umozliwia. Ale bynajmniej nie jest w tym
   odosobniony wsrod systemow sieciowych.
  Natomiast jesli chodzilo o uruchamianie aplikacji np X11 - to nie ma
   zadnego problemu, zarowno na plaszczyznie serwera jak i klienta.

> --
> IRC nick: Zyzio email: zych_at_icslab.agh.edu.pl rak_at_uci.agh.edu.pl
> finger: zych_at_ernie.icslab.agh.edu.pl rak_at_galaxy.uci.agh.edu.pl
> WWW <a href=http://www.agh.edu.pl/student/infgrp/zych>HomePage</a>

                         Piotr Pekala

 Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
 petrus_at_man.poznan.pl