Re: Szalenstwa OS/2

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 31 Jul 1995 - 15:05:58 MET DST

On Mon, 31 Jul 1995 wojtekp_at_tch.waw.pl wrote:

> Wiesz, pisze list z komputera na ktorym mam dx2/80 i 32MB RAM, aczkolwiek
> jak mialem SX25 i 16MB to roznica byla taka ze Netscape wstawal tylko dwa
> razy dluzej. Aha, w tle mam 5 uzytkownikow, robiacych rozne rzeczy.
> Jesli ktos nie wie to dodam ze jest to Linux (oczywiscie pod X).
> Czy chcesz cos dodac ???

Nie chcialem Cie urazic ani nie bede sie targowal, kto ma wiecej RAM.
Jesli potrzebujesz Linux-a i tego ,zeby az 5 userow "robilo na nim rozne
rzeczy" to OK, nic mi do tego. Odezwalem sie poprzednio bo nieprawda
jest, ze OS/2 rzezbi duzo na dysku przy 16MB RAM (oczywiscie gdy nie
szkoda czasu na porzadne skonfigurowanie systemu, bo KAZDY system mozna
tak skonfigurowac, ze bedzie padal na zadanie :)) )

> Wojtek

> Computers are not intelligent. Wojtek Piecek
> They only think they are. UNIX Administrator
> e-mail: <wojtekp_at_tch.waw.pl> or <wojtekp_at_batory.waw.pl>

                         Piotr Pekala

 Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
 petrus_at_man.poznan.pl