Re: Karty dzwiekowe.

Autor: Tomasz Finke (tom_at_avalon.wroc.apk.net)
Data: Sun 30 Jul 1995 - 13:45:58 MET DST

> A poza tym ciekaw jestem co ma w sobie SB z jego mogulacja FM ze
> warto go polaczyc z GUS-em ? Czy MAX nie wystarczylby ? patrz takze cena !

SB zapewnia kompatybilnosc z niektorymi starszymi grami, ktore sie kwasza z
GUS-em. Poza tym niektorzy lubia dzwieki FM - sam znam takiego goscia,
ktory za swoja stara Yamahe z FM-em dalby sie pokroic.

> Pomysl aby kupowac specjalnie GUS ACE i klon SB-16 uwazam narazie za
> chybiony lepiej dolozyc 50 zl i miec MAX-a, natomiast jak juz ktos ma
> SB16 to dokupic GUS ACE wydaje sie byc calkiem rozsadne skoro oferuje on
> mozliwosci GUS + te ewentualne bajery SB ,o ktorych jeszcze nie wiem :)
> MAC

I odwrotnie - jak ktos ma juz GUS-a, to moze warto dokupic klon SB, zeby
miec `wash & go' :)).

Tomek

--
             Tomasz Finke         "I never saw no military solution."  Sting
             tom_at_ict.pwr.wroc.pl