Re: Karty dzwiekowe.

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Sat 29 Jul 1995 - 18:12:32 MET DST

> Ostatnio troche biegam po gieldzie na Grzybowskiej w Wawie i:
> MAX - 530
> GUS - 400 zjakims ogonkiem
> GUS ACE - cos miedzy 260 a 290
> klon SB16- 180 taki bez opakowania z dokladnym opisem (calkiem gruba
> ksiazeczka) i z gwarancja.
> A poza tym ciekaw jestem co ma w sobie SB z jego mogulacja FM ze
> warto go polaczyc z GUS-em ? Czy MAX nie wystarczylby ?

Nie, bo nie zawsze jest dobra obsluga Glownego Urzedu Statystycznego. Wiem,
ze winne sa firmy piszace oprogramowanie, ale to nic nie zmienia. SB16+ACE
jest rozwiazaniem PRAKTYCZNYM. Najlepsze to pewnie i tak kupic Monterey....

> patrz takze cena !

No jak patrzymy na cene to proponuje SB 2.0 :))

> Pomysl aby kupowac specjalnie GUS ACE i klon SB-16 uwazam narazie za
> chybiony lepiej dolozyc 50 zl i miec MAX-a, natomiast jak juz ktos ma
> SB16 to dokupic GUS ACE wydaje sie byc calkiem rozsadne skoro oferuje on
> mozliwosci GUS + te ewentualne bajery SB ,o ktorych jeszcze nie wiem :)
> A jeszcze o ACE, jakie on ma probkowanie na wejsciu (8 - 16 bitow) ?

No wlasnie sek w tym ze nie ma ... czy to jest zle (/xle) ? Jak zauwazylem
wiele "programow" dobrze sie czuje jak ma dwie karty, jak moze czesc pchac
na FM gdzie on to policzy i na WT gdzie on to zlozy. Efekty sa naprawde
ciekawe ....

                                                               Wojtek

Computers are not intelligent. Wojtek Piecek
They only think they are. UNIX Administrator
e-mail: <wojtekp_at_tch.waw.pl> or <wojtekp_at_batory.waw.pl>