Re: ogolnie o liscie Pecet -> OS/2 i TCP/IP ?

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Thu 27 Jul 1995 - 09:01:09 MET DST

On Thu, 27 Jul 1995, Adam Jurkiewicz wrote:

> A ja mam w zwiazku z tym malutkie pytanko. Pracuje w Bibliotece
> Uniwersyteckiej w Poznaniu i najprawdopodobniej czekac mnie bedzie
> wielka przyjemnosc instalacji ok 100 (slownie STO) razy OS/2.

Serdecznie wspolczuje :))

> Ze 2 miesiace temu probowalem na jednej maszynie
> (ACER Power 486DX2, 8 MB RAM, 500 MB HDD SCSI-2 Fast, CD-ROM Toshiba
> 4.4x SCSI-2 Fast, kontroler Adaptec, Video 1 MB PCI) takiego Warp'a i
> od razu nacialem sie na brak polaczenia z Internetem (niestety nie
> posiadam modemow, tylko lacze stale).
>
> Mam wiec male pytanko : czy mozna to zrobic tak na lewo, tzn.
> OS/2 Warp + Netware + Windows + TCPManager (Trumpet Winsock) ?

Powinny dzialac po OS/2 aplikacje bazujace na Winsock. Nie spradzalem jak
to dziala z Novell-em. Ale nie polecam tego rozwiazania, bo...

> Bede wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki.
>
> P.S.
> Poza tym polecam akcje firmy IBM pt. "OS/2 za 39 zl dla edukacji"

...w ramach tej akcji mozecie kupic (za 39 zl) TCP/IP BaseKit + LAN Server
Kit.
Poniewaz probowalem obydwu rozwiazan, moge zdecydowanie polecic
instalacje BaseKit, a nawet odradzic stosowanie protez w stylu Trumpet
Winsock, zwlaszcza przy pracy w sieci, a juz na pewno na serwerze.
Poza tym istnieje juz wersja OS2/Warp Connect, ktora ma wbudowany TCP/IP.

pozdrawiam,
                         Piotr Pekala

 Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
 petrus_at_man.poznan.pl